This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Eventyren

Er det bedst at rejse som backpacking eller som roadtrip i USA??

Anonym Andreamarietahaaning

jeg har været på roadtrip og vil helt klart sige det var en super fed tur, du har altid din bil, så du har mulighed for at køre hen hvor du vil, benzin er ikke så slemt derover …
    busserne kører også tit derover, de der greyhound busses, men de kører ikke altid til de små og hyggelige steder og det kan tage en del tid og det ville være en skam at flyve rundt derover! men det er min erfaring!

Anonym Andreamarietahaaning

hvordan det er? om det svært at kører derinde eller med plads osv?

Anonym KamillaR

Hej. I sommers kørte min ven og jeg fra Canada til Mexico og op gennem staterne langs vestkysten. Vil helst klart anbefale roadtrip. Afstandene er store, især hvis man vil tværs over USA. Og som Andreamarietahaning siger så giver det en hel enorm frihed. Benzin er ca 2.8 – 3.00 dollar pr gallon, svarer til 5-6 kr literen.
    Hvad angår bykørsel så er det selvfølgelig en udfording, men skiltningen er god og folk er meget villige til at hjælpe hvis man ikke kan finde vej. – Vi klarede os uden problemer eller uheld. 🙂
    Hilsen Kamilla

Anonym Eventyren

oki..
    Hvordan er det og have bil i storbyerne..?

Anonym Eventyren

Oki lyder godt..

Det er nemlig storbyerne der bekymre mig.. sådan som NY
    og LA

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account