This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Milche

Hej allesammen

Nogen der har været i Austalien, NZ eller Fiji i januar, februar eller marts?

Jeg er i stor tvivl omkring beklædning. Jeg overvejer at investere i en tynd softshell jakke, men er den for varm til om aftenen?
    Hvilken jakke kan anbefales og får jeg overhoved brug for en?

mange hilsner Mille

Anonym Tone Smidt-Petersen

Vejret er meget varierende. I NZ kan det svinge fra dansk til Sydeuropæisk sommer. Mit bedste råd er: tag mindst muligt med og køb hvad du har brug for undervejs. God tur.

Anonym Anonym

I NZ er der et ligeså stort, eller større udvalg når det gælder “outdoor”. Nu er det snart 10 år siden jeg var der sidst, men så vidt jeg husker, er de er vilde med den slags:-)

Anonym Thomas

Jeg rejste i New Zealand i januar fra syd til nord. Det er varmt i løbet af dagen (men slet ikke som i Australien), og så bliver det køligt mange steder om aftenen. Man skal bruge en god varm fleece jakke, hvis man skal på vandreture i bjergene, og ellers er en god, almindelig jakke fin om aftenen (sådan af army-typen).

Anonym Milche

´Tak for det hurtige svar.

Nu kender jeg ikke mulighederne i NZ eftersom jeg ikke har været der, men kan man købe en god jakke hvis det bliver nødvendigt?

Anonym Milche

Fleece! Shit. Er det så heller ikke nok med sandaler?

Ih tusind tak for hjælpen:)

Anonym Anonym

Sandaler er nok heller ikke helt optimalt til de kølige aftener. Og hvis du skal vandre (man kan ikke tage til NZ uden!), er et par vandresko/-støvler klart bedre.

Anonym Milche

godt så.

Det vil jeg tage til mig. Tusind tak for hjælpen. 🙂

Anonym Anonym

betrak det som at tage til frankrig på skiferie, og du for lyst til at købe et par ski.. Der er så mange du ik kan vælge.. det samme gælder NZ, det er verdens største outdoor mekka, lige efter nepal… 🙂

Danmark er et af de mindste lande i verden, og med et af de mindste udvalg inden for alt, så hvis du kan finde noget her hjemme, bør det blive pice of cake alle andre steder.. god tur…

Anonym tonol

Præcis! Derfor vil jeg lige gentage mit råd fra tidligere: Tag ikke for meget med, det meste kan købes undervejs. Man ender hurtigt med at slæbe rundt på alt for meget.

Anonym Milche

Tusind tak for de gode råd.
    Vil ikke slæbe for meget med, men tar rådet til mig om sko og køber mig et par vandrestøvler herhjemmefra.

Anonym Trine

jeg var på Fiji i Marts, mega varmt men meget meget regn 🙂 vi gik i Bikini hele tiden for det kunne man jo lige så godt når det var så varmt, men regnede helt vildt hele tiden 🙂 husk regnslag til tasken. God Tur

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account