This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej.
    Jeg ønsker at rejse ud i to uger i dec(før jul). Jeg har tænkt på Belize, men er endnu ikke 100% sikker.
    Hvordan ser det ud med vejret på det tidspunkt? Ønsker ikke at bruge min sparsomme tid i regntid eller orkaner. Derimod ønsker jeg smukke hvide strande med turkis vand og gerne lidt specielle natur oplevelser.
    Er der nogen der kunne bidrage med nogle er erfaringer?
    Måske også fra andre lignede eksotiske destinationer, dog ikke østen som jeg har rejst en del i.
    På forhånd tak
    Bedste hilsner fra Dorte

Anonym Anonym

Hej Dorte

Kan ikke hjælpe dig angående vejret. Men jeg har været i Belize en del gange, og lige med undtagelse af Belize City, så har jeg kun godt at sige.
    Hvad de hvide sandstrande angår så skal du ud til nogle af de små atoller, eller også skal du blive på Yucatan i Mexico. Jeg har været ved Placencia og På Caye Caulker/Anbergris, men strandene slår ikke de mexikanske. Men der er lækkert alligevel. Ved Orange Walk er der mulighed for at se dyr, og det samme er der ved ruinerne (flere steder) samt i Jaguar-reservatet.

God fornøjelse
    Raslyng

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account