This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MorBruun

Hej,,,

Mig og min kæreste står og skal afsted på en rejse hvor vi slutter i Belize. Her er planen at det skal være sol,strand, dykning og afslapning de sidste 10 dage. Men vi er kommet i tvivl om hvilken ø vi skal tage til. Lige nu står valget mellem Ambergris Caye eller Caye Caulker??? Håber I kan hjælpe os.. Vi er også i tvivl om det er nødvendigt at booke overnatning hjemmefra, eller om det er muligt når man kommer frem?

Morten

Anonym raslyng

Jeg har kun været på Caye Caulker, og det er super fedt, meget laid back – og jeg ville tage tilbage igen i morgen, hvis jeg kunne.
    Men Ambergris Caye er mere “eksklusiv” og har strande, hvor Caye Caulker ikke har “rigtige” strande, men kun et par meget små striber sand.
    Jeg har ikke haft bestilt overnatning de to gange, jeg har været der – begge gange i sommerferien.
    Dykningen er ens, uanset hvor i bor.
    Husk at få inkluderet i jeres snorkel/dykker/manatee/bådture, at I kommer til Shark-Ray Alley, hvor I kan svømme rundt med nursesharks og stingrays omkring benene. At ligge og klø en nurseshark på maven er en syret oplevelse!
    Nyd maden og de lokales “Ya maaan” kommentarer.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hola.
    Key cooker super fedt.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account