Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503670
     Skovlund12

      Nu skal jeg til Australien her på torsdag og har fået anbefalet at købe en “pose” til min rygsæk så jeg kan se hvis der er nogen der har haft den åben undervejs.
      Var så lige inde og kigge på Jysk-rejsebureau’s varesortiment. Er det det der hedder imprægnering?

      http://www.jysk-rejsebureau.dk/images/pdf/udstyrsbrochure.pdf

      #3503672
       Iben Stuhr Rasmussen

        Hej.
        Nej, du skal have fat i en “cargo bag” som det kaldes. Det er en slags pose, som du kommer uden på rygsækken bl.a. for at beskytte remme osv. En god idé er også at sætte små hængelåse på tasken.
        Iben.

        #3503683
         none

          Hej! Jeg vil klart anbefale en Pac-Safe, den er simpelthen så dødsmart! Det er et rygsækformet “net” (Fåes i forslellige størrelser alt efter hvor mange ltr. din rygsæk er) fremstillet af stålwirer, så den er umulig at klippe op eller at løbe med. Med til den hører en hængelås, som så også giver dig mulighed for at låse rygsækken fast til et træ, et sengeben el. a. imens du er på tur, hvilket giver langt mere frihed. På den måde slipper du for eksempel for at slæbe rundt på rygsækken hvis du trekker eller er på en dagstur, og du behøver ikke bekymre dig om hvorvidt din rygsæk er i sikkerhed eller ej. Smart, ikke?

          Pac-Safe’en koster ca. 500,-, og kan købes på
          http://www.friluftslageret.dk

          -Astrid

          #3503677
           susanne2690

            Ja som Iben skriver er det en cargo back den koster 150 kr i spejdersport (250,- hvis den skal have ekstra lynlås) så det er lige til at overskue 😉

            #3503684
             Skovlund12

              Tak for svaret. Har dog fundet en i sportsmaster:D Ellers tak. Nu bor jeg også så langt ude på landet at jeg ikke er i nærheden af en spejdersport

              #3503721
               Anders

                I alle lufthavne kan man få sin rygsæg pakket ind i en stor plastikpose med forsejling – kvit og frit. Især fra Australien til de sydøstasiatiske lande er det meget almindeligt at bruge sådanne poser. Så pengene kunne være sparet, men hvad fa’en. God tur!

                #3503722
                 Anders

                  I alle lufthavne kan man få sin rygsæg pakket ind i en stor plastikpose med forsejling – kvit og frit. Især fra Australien til de sydøstasiatiske lande er det meget almindeligt at bruge sådanne poser. Så pengene kunne være sparet, men hvad fa’en. God tur!

                  #3538929
                   Heyhey

                    Nej, det kan man ikke i alle lufthavne, i nogle, og det koster penge.

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account