This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ibber

Har hørt fra nogen at det er en god idé at have sit eget service med, når man backpacker i Australien? Er det meget almindeligt, eller er det de færreste der har sit eget med?!? Det fylder jo også lidt i tasken….!
    Iben.

Anonym Jesper Jensen

Jeg tror ikke at det er almindeligt – under alle omstændigheder kan det nemt købes i Australien mindst ligeså billigt i Australien som i DK.

Anonym Anonym

Jeg kan ikke se den store grund til at slæbe rundt på sit eget. Der er jo bestik på div. hostels. Måske en kniv til at smøre sin egen mad på busture og du laver sandvich eller noget selv, for at spare. Det var det eneste jeg brugte.

Anonym Kir

Generelt skal du virkelig huske at begrænse dig! T aså lidt med som muligt -du skal selv bære det!
    Ta et minimum med du kan altid købe det du mangler for man behøver virkelig ikke meget.
    God tur!

Anonym Anonym

jeg havde bestik med, som blev brugt af og til. Ville i hvert fald aldrig tage en tallerken eller sådan noget med, medmindre du skal sove i telt. Alle hostels jeg var på havde tallerkner etc.
    En lille skrældekniv brugte vi rigtig meget!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account