This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym if

Hej, min ven og jeg skal til USA d. 5 maj, i 3md. Vi rejser afsted fra Boston, og skulle meget gerne slutte i Seattle. Vores mål var at købe en bil i enden Boston eller NY, men vi ved ikke helt hvordan vi skal gøre med forsikringen. Nogen siger man SKAL kende nogen som har en fast addresse, men jeg har set indlæg her, hvor det siges at man godt kan uden.
    Hvis det er muligt uden, vil jeg meget gerne høre om det sted.

Lidt info om os, hvis det har nogen indfyldelse på forsikringen; begge lidt over 20 – har haft kørekort i over 2 år.

Vil blive meget glad hvis der var nogle som havde nogle navne og addresser på firmaer, eller nogle eksempler.

Anonym Andreas21

Hejsa.

Vi er 2 fyre som pt. er i USA nu. Vi er i gang med det samme som I er ved at planlaegge.

Vi har koebt bil i Californien. Det er absolut intet problem. Men det er rigtigt at I skal skal have en adresse. Dels til at modtage registreringen og dels til at modtage forsikringspapirene. Hvis det er helt umuligt kan I evt. bruge en moteladresse. Tjek evt. lige med ejeren inden.

Kan give jer adresse paa det forsikringsselskab vi bruger. Det eneste lille men er jeres alder og manglende amrikanske koerekort. Men det kan man altid betale sig fra herover. Har ikke lige papirene paa mig nu, men skriv til lassetovgaard@hotmail.com

Glaed jer

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account