Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3528080 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     morseton

Hej!
      Vi er to fyre på henholdsvis 20 og 19, som i øjeblikket planlægger en tur til USA i 1½ måned. Fra d. 23. marts – 4. maj. Vores spørgsmål vedrører bil. Hvad kan bedst betale sig? Er det muligt at leje en bil i vores alder? Og ved evt. køb af bil, er det så muligt at få nummerplader udstedt med det samme osv?
      Vi håber på hjælp.

Mvh D & S

Anonym

Normalt skal man være over 21 for at kunne leje en bil. Nogle udlejnings firmaer er dog stengere og forlanger at folk er over 23 eller 25 alt efter hvilket firma det er og hvilken type bil der lejes ud

morseton

Ja okay. Og er det så svarende i hele landet ?

Anonym

Jeg er selv en gut på 20 år der planlægger at rejse rundt i USA det meste af sommeren.. Ligeledes har jeg i tankerne at leje eller købe en bil.. Jeg må indrømme at besvarelsen på det ovenstående spørgsmål er for mig en smule ubesvaret. Er det muligt at købe bil selvom vedkommende ikke er 21 år og komme på vejen umiddelbart efter? Desuden har jeg læst enkelte steder at det er muligt at leje bil i staten New York på trods af at man ikke opfylder kravet om de minimum 21 år?

Anonym
               Patrick

Yes, du kan købe en bil og køre rundt i den så tosset du vil, så længe du får papirene notoriseret af en notarius og du derudover har forsikring på. Jeg har selv været et år i North Carolina, og købte mig der en bil som 17-årig – intet problem. Kender dog ikke til forholdene i andre stater.

Patrick

En bil kan i øvrigt sagten fås for et sted mellem $500-1000 dollars i god stand, med plader.

mpejstrup

Hvis i lejer så pas på deres add-on fee mht. jeres alder..
                    Mvh Martin

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account