This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Vi er to gutter (på 21 og 22) som har lyst på en roadtrip til gennem USA. Ikke kyst til Kyst, men mere en rundrejse. Varrighed ca. 4-5 mdr.

I søgen efter en bil (type: Van) har vi kun formået at indhente et tilbud på $4100 alt incl. Tilbud hentet på
    http://www.adventuresonwheels.com

Er det nogen der har erfaringer med andre firmaer som leverer total-løsningen? (bil+forsikring)

Andreas

Anonym Claude

Prøv i stedet at byde ind på bil leje på http://www.priceline.com den har jeg gode erfaringer med. Der vælger man selv hvad man vil betale og så kan de forskellige biludlejnings firmaer byde ind på udlejningen. Det kan også anbefales til hotel/motel når i rejser rundt og gerne vil have et billigt sted at overnatte.

Anonym none

Hejsa!
    Vil bare lige gøre opmærksom på at et turistvisum til USA kun gælder i 3 måneder…

Anonym mia

har andreas.
    jeg og en veninde skal på en road trip her til første marst og har købt en bil. som vi igen vil sælge. vi flyver hjem den 1 sep 2005. hvis du vil høre mere så kontakt mig på 26570281
    knus mia

Anonym Michael Kristensen

Hej det er helt klart billigere at købe en bil , for derefter at sælge den når i skal hjem
    jeg har en del kontakter i Atlanta ( bor her selv) kunne være et godt udgangspunkt .
    i vil næsten kunne få det samme for bilen som i har givet , når i sælger den igen .
    bilpriserne er i bund grundet den økonomiske krise , så i vil have et stort udvalg .
    Michael

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account