Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3527143
     Chr. Lund

      Hej. Vi er to drenge på 20 år der ska på vores livs tur til USA.

      Vi ønsker en rigtig drengerøvstur hvor vi bare ska nyde livet og køre vestkysten helt tør!

      Derfor vil vi gerne vide noget mere om hvordan vi får fat i en bil til at køre rundt i og hvad gør man med forsikring osv.

      håber der er nogen der ka hjælpe.

      mvh.

      Simon og christian

      #3527157
       Søren Andersson

        Man kan ikke købe biler i USA medmindre man er statsborger eller bosiddende, så medmindre i kender nogen som vil købe for jer, kan det ikke lade sig at gøre. I kan dog leje en bil – holidayautos kan jeg anbefale. Det er den eneste mulighed i har..

        #3527164
         Chr. Lund

          Det tror jeg så ik er helt sandt, for har snakket og hørt fra op til flere som har lavet denne form for tur!

          #3527171
           Niels Jacobsen

            Hey Simon og Christian..

            Først og fremmest skal I ind til jeres lokale kommune og have fat i et internationalt kørekort, det koster i nærheden af 25kr, og I kan vist få det med med det samme..
            Men tag ind til kommunen så kan I få meget mere at vide om det..
            Når så I har det i hånden, kan I tegne bilforsikring i USA, og så er I jo allerede godt igang..
            Så mangler i bare Bilen, som egentligt er det mindste problem, ALLE og enhver kan købe en bil her ovre, så det er bare at finde den I vil have hos en forhandler eller privat.. Men overvej at have pengene med i kontanter da jeg tror det vil gøre det nemmere..

            Min kammerat og jeg, som er afsted lige nu, var desværre ik klar over reglerne med det internationale kørekort, så vi er blevet nød til at leje bil på vores tur fra Miami til Los Angeles..

            Mvh Niels

            #3527189
             Chr. Lund

              Hey Niels

              Tak for det meget fine svar, det vil vi gøre så…

              #3527259
               Nicklas

                Hej Simon og Christian.
                Hvad tid skal I ud og køre? Jeg og en af mine venner skal bl.a. også forbi vestkysten til februar/marts.
                Kunne måske være meget grinern at mødes og udveksle erfaringer et sted på turen hvis I har lyst?
                Mvh Nicklas.

                #3527266
                 Anonym

                  Hey Niklas
                  Vi rejser først 31. marts og vi flyver til new york først:D

                  så vi er nok først på vestkysten omkring den 15 april.

                  men ellers ku det være cool at mødes.

                  mvh. Christian

                  #3527325
                   Niklas T.

                    Hej !
                    Jeg skal selv med en ven til vest-kysten i marts. vi har valgt at tage tog der ikke koster mere end $159, hvor man kan have op til 7 rejsedage.

                    http://amtrakcalifornia.com/rail/go/amtrak/fares_tickets/california_rail_pass/index.cfm

                    Udover det vil vi også leje bil i San Francisco (Vi er begge 20). Det eneste sted jeg har fundet som lejer biler ud til unge på 20 er noget der hedder Super Cheap Car Rental. De har udlejnings steder i LA, Orange County og San Francisco.

                    http://www.carrentalexpress.com/rez/super-cheap-car-rental/profile/

                    Mvh Niklas T.

                    #3527696
                     VincentAnderson

                      Niklas T. !

                      Du må meget gerne prøve at skrive hvis du lejer igennem det selskab !

                      – Vi er to drenge (20 år) som rejser omkring i USA og kunne være SÅ SÅ fedt at kunne bruge en bil i californien.

                      #3535317
                       Nicolai

                        Hey niels:) hvordan fungerer det så med forsikring? Hvor kan man tegne den henne, osv.
                        Havde i en god tur?
                        Mvh nicolai

                      Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

                      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                      Log ind med brugernavn & kodeord

                      eller    

                      Glemt dine oplysninger?

                      Create Account