This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ibber

Halløjsa:-)
    Jeg står og skal til Australien til juni sammen med min kæreste, og vil frygtelig gerne vide om der er nogen der har erfaring med bilkøb i feks. Perth? Og evt. med Travellers Auto Barn?
    Iben.

Anonym Ursula

I efteråret 2004 købte jeg en bil af Travelers Autobarn i Sydney og fik den leveret i Brisbane. Vi fik en 1992 Fort Falcon der havde kørt 350.000 for 4.500 AUD. De havde lovet en 1994 og ca. 300.000. Det var for mange kilometer, (tror at prisen var ok) vi havde 2 reperationer undervejs, hvoraf firmaet betalte den første, samt transporten (130 km). Jeg er dog ikke sikker på at de ville have gjort det hvis ikke vi havde haft hjælp af en meget venlig mekaniker der talte med Travelers Autobarn. Ellers er de ok, bilen var der til tiden og prisen. MyPlanet i Holstedbro forsynede os for 75 kr. med en lille håndbog om bilkøb, der gav svar på meget. Forsikringen dækker kun towning udenfor byer (enhver flække på 1 hus er en by ifølge reglerne) og kun et vist antal km.

Anonym Ursula

I efteråret 2004 købte jeg en bil af Travelers Autobarn i Sydney og fik den leveret i Brisbane. Vi fik en 1992 Fort Falcon der havde kørt 350.000 for 4.500 AUD. De havde lovet en 1994 og ca. 300.000. Det var for mange kilometer, (tror at prisen var ok) vi havde 2 reperationer undervejs, hvoraf firmaet betalte den første, samt transporten (130 km). Jeg er dog ikke sikker på at de ville have gjort det hvis ikke vi havde haft hjælp af en meget venlig mekaniker der talte med Travelers Autobarn. Ellers er de ok, bilen var der til tiden og prisen. MyPlanet i Holstedbro forsynede os for 75 kr. med en lille håndbog om bilkøb, der gav svar på meget. Forsikringen dækker kun towning udenfor byer (enhver flække på 1 hus er en by ifølge reglerne) og kun et vist antal km.

Anonym Iben Stuhr Rasmussen

Hej Ursula
    Hvad med deres buy-back garanti – var den okay?
    Iben

Anonym Lene og Anne

Hejsa.

Vi er to piger som går med tankerne om at købe en bil i Australien istedet for det offentlige transport. Men hvordan med at komme af med bilen igen? Skal man regne med at have mistet alle pengene, eller kan man godt sælge den igen?

L&A

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account