This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nina84

Hej 🙂
    Jeg rejser til Australien i et halvt år og har lovet at sende billeder og videoer hjem til familie og venner. Tænkte på om der er nogen som har kendskab til nogle links hvor man kan have det hele samlet så det er nemt at sende til alle på en gang? Jeg har oprettet en bruger på picasawebalbum, men kan ikke finde ud af om det kun er billeder eller også videoer som man kan ligge derind?

Nogen der kan hjælpe?

Mvh Nina

Anonym Tine

blogs.kilroy.dk, det er en blog, hvor du også kan uploade film og billeder 🙂

Anonym Christina Larsen

Min kaereste og jeg rejser lige nu rundt i Australien. Vi sender billeder hjem gennem noget kaldet dropbox.com Det kraever lidt arbejde at faa til at virke, da du skal installere det paa din computer og paa de personer der skal se dine billeders computere. Men det fede er at du hvis du har din egen computer med bare har en mappe lige som dem du har billeder og dokumenter i ogsaa kan man bare traekke billederne over i din dropbox mappe (hvis du har internet) ogsaa overforer den billederne til dem der har tilknyttet sig mappen. saa naar de taender deres computer paa internettet henter den billederne ned paa deres computer. De kan ogsaa ligge billeder ind saa du kan se deres billeder

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account