This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LineHHansen

Hej. Vi er to piger på 20 år, som skal til Australien. Vi har overvejet at leje en bil og kører rundt i. Vi har tænkte at være der i 1-2 måneder.
    Vi vel meget gerne hører hvilke fordele og ulemper der er ved selv at kører og leje?
    Og vi vil meget gerne hører hvis nogle vil anbefale et godt, billigt bil udlejnings sted?

Hilsen Mathilde og Line

Anonym SYS

Hej!
    Det er i mine ojne MEGET dyrt at leje bil i Australien og ja muligvis den eneste ulempe! Det er i mine ojne er et must at have “sin egen bil” i Australien. Ville normalt anbefale jer at kobe en bil MEN med kun 1-2 maaneder bliver det nok lidt presset!
    I skal vaere opmaerkomme paa at naar i “kun” er 20, er der kun faa steder i kan leje en bil – da man hos de fleste biludlejere skal vaere fyldt 21!!!
    Men det er dog muligt (Var selv 20 da jeg rejste i Australien)!! Jeg kan anbefale Wicked Campers!!!!

Anonym bushranger

Hi,
    Jeg vil sige at hvis I skal være afsted i bil mere end én måned, kan det bedst betale sig at købe. Den kan jo sælges igen, I skal dog indregne et evt tab.
    Hvad enten I køber eller lejer, så få flere tilbud, da der kan være stor prisforskel.
    Overvej også jeres rute, område og tid på året. Det kan påvirke hvilken type bil I burde have..

🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account