This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maria og Rasmus

Vi vil gerne rejse til Australien og New Zealand til august. I Australien vil vi køre langs østkysten i en købt bil og i NZ vil vi gerne leje en bil – men da jeg(Maria) først bliver 21 til jul, er vi lidt i tvivl om det overhovedet kan lade sig gøre.
    Er der nogen der har prøvet at leje en bil, selvom de var under 21 år. Det kunne jo være at et udlejningsfirma kunne overtales til at lade en af os køre den.

Rasmus og Maria

Anonym Anonym

Vi lejede en i NZ da jeg var under 21, så det kan lade sig gøre ;O) forsikringen er lidt dyrere, men det må man jo tage med ;O) vi lejede en Spaceship, men synes at du skulle undersøge et firma som Wicked Van, Juicy og Hippie Camper, da de er en del billigere ;O) Lejer de ikke ud til folk under 21, så gør Spaceship i hvertfald. Vi lejede i en måned og det kostede 16000. I Australien lejede vi en Wicked (da jeg var fyldt 21) og den kostede 7000, så der er altså penge at spare ved de andre firmaer ;O) God tur..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account