Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3537942
     Pultz

      Hej,
      Jeg vil høre om der er nogen som har erfaringer med leje af bil i USA.
      Hvormeget skal man regne med pr. dag for en alm. bil, det er ikke til super lange ture så behøver ikke at være en med ekstra meget plads osv.
      Og nogle gode forslag til udlejningsselskab? Som er billigt og som har alt inkluderet i prisen af forsikring! Og helst kunne hente og bringe ved lufthavnen!:)
      Tak, Kristina

      #3537943
       Nicki Hansen

        Du kan tage et kig på http://www.e-biludlejning.dk eller easyterra.com… dem holder jeg selv lidt øje med priserne ved…

        #3537944
         Pultz

          ok det vil jeg prøve takk

          #3537998
           Rikke24

            Hej Kristina.
            Skal du på roadtrip i USA eller? Mig og min kæreste har nemlig snakket om det og vil gerne have lidt ideer.
            Rikke

            #3538002
             Pultz

              Hej,
              Nej vi havde først planlagt det men har nu skubbet det fra os da vi ikke kunne finde nogle som var friske på at køre med os!
              Så vi skal egentlig bare bruge en bil i en uges tid når vi er i CA og måske nogle dage når vi er i NY området.
              Kristina

              #3538009
               Rikke24

                Hey.
                Okay, men håber I får en rigtig god tur derover:)

                #3538010
                 Pultz

                  Ilm.
                  Hvis i skal køre på vestkysten i CA, kan jeg måske hjælpe med nogle forslag da jeg har boet derover og også kørt fra San Diego – San Francisco!
                  Måske skriv til min e-mail i dette tilfælde: kristinapultz@hotmail.com

                  #3538024
                   Rikke24

                    mange tak! Jeg gemmer din mail adresse og skriver til dig, hvis det bliver relevant!

                    #3538081
                     Ann globetrotter

                      Hej Kristina, så lige jeres snak om billeje.
                      Hvis I har lyst leder jeg efter rejseledsagere til en roadtrip fra miami-New Orleans..
                      skriv til mig hvis det har interesse.. i perioden 25/6-15/7.
                      bedste hilsner, Ann
                      avonqualen@hotmail.com

                      #3538089
                       Mikkel

                        Hey,

                        Hvis I er under 25 – som jeg kan se på din profil at du er 🙂 – er der typisk et gebyr pr. chauffør pr dag på 25 $, inde på e-biludlejning er det vidst 30 $. Det skal man være opmærksom på i prisovervejelserne – for den tur jeg er ved at planlægge til sommer med nogle drenge blev det gebyr over halvdelen af prisen på nogle sider.

                        Vi lejer hos Alamo, gennem Kilroytravels.dk – de har en aftale hvor man slipper for ungdomsgebyrerne, og det gør at vi i hvert fald sparer nogle tusinde kroner. Så få evt. et tilbud der 🙂

                        #3538082
                         Pultz

                          Hej vi kommer nok desværre ikke til Miami alligevel da vi regner med at bruge mere tid i Mexico i stedet. kristina

                          #3538105
                           Pultz

                            Ok tak. Ja ved godt der er ekstra gebyr må jeg tage med. Men ved hos jysk at man kun kan booke ture osv hos dem hvis man har købt flyrejsen igennem dem, er det mon det samme hos kilroy?
                            Kristina

                            #3538917
                             Pultz

                              Det er ikke samme princip, jysk skal man have booket flyrejsen hos for at kunne booke en tur og det er ikke tilfældet ved kilroy. Men tak for dit svar men vi er kommet hjem igen efterhånden men da rart at vide til en anden gang vil lige gemme adressen.

                              #3538905
                               Helmut

                                I princippet er jysk og kilroy jo ejet af samme selskab så mon ikke det har samme politik på området.

                                Når jeg lejer bil i USA lejer jeg igennem http://www.autoescape.dk De er ikke så kendte i Danmark men de har super priser. Man får udlejningsbilen udleveret hos Dollar. Man skal bare huske at sige nej til alle ekstra forsikringer.

                              Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)

                              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                              Log ind med brugernavn & kodeord

                              eller    

                              Glemt dine oplysninger?

                              Create Account