This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anthonisen

Vi er 2 venner der gerne vil køre Australien tynd fra marts måned af.

Er det dyrt at leje bil og er der mange begrænsninger med hensyn til alder osv.

Vi er begge 20 år

Anonym Anonym

Hej Med jer,

Jeg kom hjem fra aussie for knap 2 måneder siden efter 9 måneders rejsen. Jeg lejede bil 3 gange. Den ene gang på tassie hvor det var utrolig nemt og billigt. Jeg kan ikke huske det nøjagtige beløb men vi lejede gennem et bilfirma der hedder Thrifty, da vi skulle aflevere bilen, som var en stor lækker ford mondeo smed vi bare nøglerne i en boks i lufthavnen ingen tjek af bilen overhovedet. Anden gang var i juli måned hvor vi havde lejet en Wicked campervan, og det var helt kanon, kan helt klart anbefales. Det var lidt dyrere vi gav ialt ca 4.000 kr for 19 dage, men frie kilometer og forsikring med en lille selvrisiko selvf. Jeg brugte rigtig lang tid på at finde den billigste løsning og det var helt klart wicked. Kan ikke huske hvad aldresgrænsen var men tjek på deres hjemmeside http://www.wickedcampers.com
    Der er roadassistance så hvis I er ude at ski.. kan I bare ringe dem op og de er søde til at hjælpe.
    3. gang var hos Travellers Autobahn også en campervan, (wicked havde udsolgt) men dette kunne slet ikke betale sig alt for dyrt og slet ikke samme stemning som med wicked. Rigtig god tur hvad enten I beslutter jer for, og husk at benzin er super billigt kr.4,50 pr liter,så bare gi den fuld gas:o)

mvh
    Ina

Anonym drafter

Hvis i skal i over en 2 måneder skal i helt klart købe en bil/varevogn.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account