This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maria og Rasmus

Vi går og overvejer at vores livs rejse skal gå til Australien til august. Dog er der en del praktiske ting der skal klares først. Derfor vil vi høre om der er nogen der har erfaringer med at sørge for visum og billet selv, eller igennem et firma og evt. hvilket firma der er benyttet.

Hilsen Rasmus og Maria

Anonym jumme88

Hejsa. Hvilket visum der snak om…? Skal I derned og arbejde eller bare på den fedeste ferie…? Jeg rejste første gang til Australien med Alot men det er for dyrt efter min mening. Så da jeg var dernede anden gang søgte jeg selv visum og billet. Jeg brugte nationalvisas.com.au til at søge visa, det gik let og smertefrit… Søgte, betalte og fik en mail om at det hele var i orden.
    Med hensyn til billet så søg og køb hurtigst muligt…! Jeg rejste til australien og hjem igen (London) for 4600 i september sidste år…
    Hvis I vil derned kan i sagtens arrangere det hele selv hvis i har mod på det selvfølgelig… :0)
    Rigtig god fornøjelse…

Anonym jumme88

Ja det var mega billigt, var også vildt glad for det. søgte på momondo tror jeg nok og det var Ethihad airways og jeg fløj london-Abu Dhabi-Sydney og tilbage igen… Det handler bare om at være ude i god tid tror jeg og så ellers bare være heldig… :0)

Anonym jumme88

Bare lige et eksempel på at det godt kan gøre billigt at rejse til og fra australien…

søn, 12. sep 21:15 – 11:05 Heathrow –
    Kingsfordsmith med China Airlines
    1 stop
    ons, 6. okt 22:10 – 16:55 Kingsfordsmith –
    Heathrow med China Airlines
    1 stop
    5097 DKK

Anonym -xXx-

Jumme88 , wow det var sgu billigt, nærmest halv pris at den normale.

Nogen gode fif til at finde sådan en billig igen? Hvilken selskab var det og hvilke byer(rute) evt ?

Anonym Senorita4000

Er det nemt selv at rejse rundt og finde arbejde i Australien. Jeg tænkte det ville være rart med et bureau som alott til t hjælpe og rådgive om jobs, billetter, skat, bank mv.

Anonym markkruse

Mega nemt hvis man er tjener… bare ikke alle steder der er cash in hand desværre 🙁

Anonym HP_DK

Senorita4000: Lige mit spørgsmål! Jeg overvejer præcis det samme. Jeg tror godt, man kan finde job selv, hvis man bare er villig til at gøre lidt arbejde for det selv… Og jeg mener de danske rejsebureauer kan ordne bank, telefonnummer og visa for en…true? Hmm, men hvordan er jobmulighederne, hvis man IKKE er tjener så? :/

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account