Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3507111 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     mette_ch

Hejsa. Jeg skal rejse fra SFO til MEX omkring d. 28.nov. – er der nogen der har nogle gode links til flyselskaber eller steder på nettet hvor jeg kan finde en billig flybillet? Jeg skal også bruge en enkelt fra Mex. City til Cancun, så hvis der er nogen der kender nogle lavpris indenrigs mexicanske flyselskaber?? Eller andre steder jeg kan finde en billig flybillet?
      Jeg har 14 dage i Mexico, hvor jeg gerne vil nå til Caribien – så hvis der er nogen der ligger inde med nogle gode tips til ting jeg kan se på vejen til/fra cancun (har ikke helt afgjort om jeg flyver MEX-CUN el. CUN-MEX), så fortæl endelig løs! Er interesseret i lidt af det hele..natur, kultur etc.
      Bedste hilsner Mette

admin

Hej Mette

Du kan booke flybilletter fra hele verden til hele verden her på siden. Vælg “Sammenlign flypriser” i topmenuen “Køb rejser”.

Mvh

Admin

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account