This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SHN

Er det muligt at skaffe en billig afbudsbillet som alenerejsende? Eller vil det smarteste være at bestille en billet i god tid? Eller findes der en helt tredje måde at komme billigt derned – fx tage forbi østen og få en billig billet derfra?

Jeg overvejer stærkt inden for den nærmeste fremtid at rejse alene til Australien som backpacker. Kan man sagtens gøre dette eller vil i mene det er klart bedst at være flere? Jeg har to venner jeg skal mødes med dernede på to forskellige tidspunkter.

Til sidst vil jeg gerne spørge, om der er nogen der har nogle gode råd mht. at rejse rundt i Australien? Fede spots, hoteller, mødesteder?

Tak på forhånd!

Anonym SHN

Lige en ting til; i må meget gerne smide nogle links til billige rejse-bestillings-sider?

Anonym SHN

Lige en ting til; i må meget gerne smide nogle links til billige rejse-bestillings-sider?

Anonym Daizz

Dette spørgsmål er ofte blevet stillet her på forummet, så du kan med fordel søge lidt herinde….

Mit bedste bud er, at tage den billigste billet du kan til London, herfra kan du flyve med Airasia til Kuala Lumpur og videre til Australien (Kan ikke lige huske hvike byer).

Du kan være heldig, at få priser helt ned på omkring 3.000 kr. for en enkeltbillet på turen London – Australien.

Anonym SHN

Tak for svaret .. Det lyder en smule billigere end de 11k jeg er ved at smide efter en rejse (men så er den selvfølgelig også helt tilrettelagt efter mine behov). Men har du en side hvor sådan en London – Australien rejse kan bestilles fra? Ellers ville jeg nemlig have et stop i Thailand – måske rejse til thailand og så igen derfra videre til Australien. Men men, har du et link? 🙂

Anonym Anonym

Hejsa,

Jeg rejser selv til AUS om et par måneder med et stop i Asien. Jeg har givet 8800 tur retur med afrejse fra London… Det er igennem Jysk Rejsebureau

Anonym Anonym

Bor du i London eller skal du så betale fra fly til og fra London udover?

Anonym Daizz

Hvis du tænker over det, så er det jo ikke så biiligt, som man umiddelbart skal tro. Turen London – Australien via Kuala Lumpur kan fås billigt ja, men så skal du jo også betale for at komme til London, som der påpeges i det sidste indlæg.

Du kan ikke komme til Bangkok fra London med AirAsia. Du kan sikkert tage et fly fra Kuala Lumpur, men det gør jo selvfølgelig prisen dyrere. Personligt ville jeg ikke tage den her løsning, fordi den ikke er besværet værd, men du kan måske være heldig, at spare 1000 – 2000 kr. Kig på http://www.Airasia.com

Anonym kdahl

Hej

Jeg arbejder paa et rejsebureau i Melbourne og vil med glaede hjaelpe jer, hvis I har spoergsmaael eller gerne vil booke noget.
    Min erfaring er at man skal passe paa med at booke for meget hjemmefra, det er billigere at goere det i Australien.
    I er velkommen til at ringe paa vores gratis nummer 1800 993 069 (spoerg efter karina) eller maile mig paa karina-dahl@hotmail.com

Haaber I maa faa en fantastisk tur 😉

Anonym Anonym

Jeg fik Danmark – London til 1000 kr. og London – Australien til cirka 5000 kr. RETUR! Det kan altså gøres ret billigt, hvis man bare er fleksibel med sine datoer. 6000 kr. t/r til den anden side af Jorden er egentligt ikke så slemt 😉

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account