This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MelissaJuulsgaard

Er der nogle som har erfaringer med hvor man finder billige billetter til Australien, evt. med mellemlanding i Thailand på vej hjem?
    Havde fundet nogle super billige hos Kilroy, men pludselig havde de aldrig haft dem.
    Har ikke noget i mod at rejse fra London el. lign. og skal kun bruge flybillet, intet andet.
    Skal snart afsted, så de skal helst købes inden længe.

Anonym Magnus

Jeg vil gætte på at det billigste er en returbillet fra London til Thailand og en anden returbillet derfra til Australien. Det ville naturligvis give digDu kan også flyve fra Hamborg i stedet for London. Sørg for rigelig tid i London hvis du vælger den løsning og glem ikke at transport i London er dyr og tager laaaaang tid, så hvis kun giver en lille besparelse i forhold til at flyve fra cph er der ingen pointe i det.

Jeg har haft mest held med lastminute.com, momondo.com og skyscanner.net i nævnte rækkefølge. Skyscanner er god til billige rejse inden for europa, fx mellem Kbh og London.

Tjek også airasia.com som flyver fra London Stansted til Kuala Lumpur og derfra til Australien.

Anonym Daizz

Det billigste jeg har set er også på Airasia. Her kan det lade sig gøre, at flyve fra London via Kuala Lumpur til Australien fra 3500 – 4000 kr.

Anonym Anonym

Du kan også spørger jysk rejsebureau, jeg synes de har nogle gode tilbud… Det er da et forsøg værd:)

Anonym Magnus

Jeg vil gætte på at det billigste er en returbillet fra London til Thailand og en anden returbillet derfra til Australien. Det ville naturligvis give digDu kan også flyve fra Hamborg i stedet for London. Sørg for rigelig tid i London hvis du vælger den løsning og glem ikke at transport i London er dyr og tager laaaaang tid, så hvis kun giver en lille besparelse i forhold til at flyve fra cph er der ingen pointe i det.

Jeg har haft mest held med lastminute.com, momondo.com og skyscanner.net i nævnte rækkefølge. Skyscanner er god til billige rejse inden for europa, fx mellem Kbh og London.

Tjek også airasia.com som flyver fra London Stansted til Kuala Lumpur og derfra til Australien.

Anonym Anonym

ups, beklager at svaret kom to gange.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account