This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lachristus

Min kæreste er pt på udveksling i Colombia – og når hun er færdig, og jeg får ferie i December vil jeg gerne over og besøge hende, og så flyve hjem sammem. Min tur bliver så fra d. 21 Dec til 12 Januar, agtigt.

Jeg synes dog ikke jeg kan finde billetter til under 9000, enkelt tur – når jeg søger på forskellige lande.

Er der nogen som har tip til hvordan jeg billigst finder en rejse fra Eu derover? Det er jo nogle gange lige med at finde de rigtige steder at flyve til og fra, og det er lidt svært at gennemskue for mig. Kan det betale sig at tale med et rejsebureau om det?

Alle råd og alt hjælp modtages med kyshånd

Anonym Anonym

Jeg er godt igang med efterforskning. Ved godt det måske er ‘svært’ at hjælpe mig med så løse planer.

Men jeg har da fundet ud af at det er ‘billigt’ at flyve fra Madrid til Bogota (Colombia) – 5500. Dog er det højst sandsynligt ikke lige Colombia vi skal rejse rundt i da hun jo så har boet der 5 måneder på det tidspunkt. Men så kan man jo flyve videre derfra tænker jeg.

Men det er tip som dette jeg kunne bruge, med gode til og fra destinationer 🙂

Anonym Claus

Du kan godt tale med et bureau, men det vil dog altid være billigst, hvis du selv finder ud af det.

Det lyder godt nok af mange penge, men du har jo også valgt at flyve i en højsæson.

Atlanta, Miami er de store afgangslufthavne i USA, derfra afgår der masser af fly sydpå. Det var en mulighed, du kunne prøve af.

Søg på forskellige afgangsdatoer, og vælg forskellig afgangslufthavn og destination. F.eks. flyv ud fra Hamborg og hjem fra Kbh. Eller omvendt, måske lander du i Caracas og flyver hjem fra Bogota. osv.

Fjern cookies jævnligt fra computeren, jo flere gange du klikker vil prisen stige.

mvh
    Claus

Anonym Magnus

Det er svært at hjælpe dig med så løse planer. Prøv at spore dig mere ind på hvilke lande du vil rejse fra, hvilke lande du vil rejse til samt den korteste og længste periode, du vil være af sted. Har din kæreste allerede en billet til DK, og vil I ubetinget rejse hjem med samme fly?

Som Claus skriver, kan du med fordel tjekke afgange fra store, amerikanske byer. Jeg ville ikke blive forbavset, hvis den billigste måde at flyve frem og tilbage på (men ikke den nemmeste eller hurtigste) var en returbillet fra DK/Europa til USA og endnu en returbillet fra USA til et land i Mellem- eller Sydamerika.

Jeg har haft bedst held med at sammensætte den slags rejser med skyscanner.net hvor du kan søge på perioder frem for dage, og lande frem for byer. Prøv også deres funktion med at søge på en rejse fra et valgt land/en valgt by og til alle destinationer. Vær opmærksom på at afsætte rigelig tidtil flyskift, hvis du køber selvstændige billetter. Mellemlander du i USA, så få styr på visum dertil. Tjek også Momondo.com

God rejse – og held og lykke med billetjagten! Skriv gerne, hvad du kommer frem til.

Anonym Lisa

Det kan også være en ide at flyve til Peru. Det er muligvis billigere fra DK, og så kan din kæreste møde dig.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account