This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jaja

Hej Forum
    Vi planlægger tur til næste år til downunder, regner med at starte i september?
    Da vi er “ældre” ønsker vi at flyve mellem de forskellige destinationer, men hvilket selskab (god benplads) skal vi vælge ?
    Vil også meget gerne have tips til et godt sted at bo i Cairns.
    Ellers noget vi skal tage højde for ? På forhånd tak.

M.v.h.
    Jaja

Anonym Anonym

Hej med jer
    Der er så vidt jeg ved 3- 4 indenrigs flyselskaber i Australien: Qantas, Virgin Blue,Jet star evt et mere. Men mellem hvilke destinationer de flyver mellem ved jeg ikke helt, i kunne evt gå ind og kigge på deres hjemmesider. Jeg tror Qantas er det dyreste men evt også det med bedst benplads. Mht til overnatning må jeg melde pas, vi boede på camping alt den tid vi var der. Men der er jo masser af hoteller i Cairns. Skal i selv angerer turen?, hvis ikke kunne det måske være en ide at kontakte My planet de ved en masse om Australien.
    God tur

Anonym jaja

Hej igen

Ja og nej til om vi selv skal tilrettelægge turen, vi har fremlagt vores ønsker for 2 bureauer, men vil selv at have indflydelse/ideer til hvor vi skal bo.
    Så vi mangler lige et par gode tips til hvor i Cairns man kan bo, måske nogle har erfaringer fra Cairns ?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account