This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kmb

hvad er det for en bil, kunne muligvis være intra

Anonym Torpedohanen

Hej alle sammen
    Jeg er nu naaet til det traelse tidspunkt hvor jeg skal saelge min bil i Sydney.

Vil gerne i kontakt med nogle som har proevet og saelge en bil ikke noedvaendigvis i Sydney.

Hvad har i gjort for at faa den solgt. Hvor har i sat annoncer ind.
    Nogle der har forsoegt at saelge ved en forhandler ??

Haaber der er nogle der kan give mig et svar

Anonym krista

hvornår skal du sælge bilen ?

Anonym Torpedohanen

Det er en holden commodore, ved ikke om du har hørt om dem men det er en stor stationcar og det er et australsk mærker så den er billig i vedligeholdelse den er fra 1998 og har en dobbeltseng bag i og et complet køkken med gryder, paner, tallerkner osv. Vi har en tag boks med 450L opbevarings rum til tøj osv. vi vil have 4000 dollars men vi er til at handle med 😀 hvornår lander du i sydney ? Og du kan være sikker på at det er en iorden bil for vi har været ude for at blive snydt med hensyn til at købe bil (det er ikke den bil men en anden) det og vil ikke have det sker for andre. så hvis du stadig er interresseret kan du mail os på: kristian41@msn.com

Anonym Torpedohanen

Fra den 14. oktober, helst lidt senere, men hvis det er nødvendig er vi villig til at sælge den der, så du har den den 14. oktober.

Anonym krista

okay.. Desværre alt for tidlig for os, vi lander først i Sydney til Januar.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account