This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Henvend dig på den amerikanske ambassade. De kan med garanti svare på dit spørgsmål.

Når det er sagt så tror jeg ikke at du får problemer. Jeg kender en del der har været i USA inde for de sidste par måneder uden at have noget specielt i deres pas

Anonym BePe

Jeg ønsker at tage til USA til sommer. Visa Waiver Program tillader bl.a. danskere at rejse i USA i op til 90 dage, men der er nogle krav til ens pas. Et af disse er at passet skal indeholde Biometrics (informationer som fingeraftryk og om iris). Jeg har fundet en hjemmeside der fortæller at EU har valgt billede-biometrik, men da jeg selvfølgelig ikke ønsker at blive sendt hjem til Danmark lyder mit spørgsmål derfor om nogen ved om et dansk pas, udstedt ca. september 2007, lever op til kravene?

På forhånd tak!
    BePe

Anonym Anonym

Hej..

Jeg er selv lige i landet i LA..
    Jeg kom ind uden problemer med Pas udstedt fra 2005…

Anonym BePe

Ok.
    Jeg har i mellemtiden fået at vide, at BorgerService på deres hjemmeside skriver, at nye danske pas er biometriske.

Tak for svarene

Anonym Gruest

Til Guest:
    Pas udsted EFTER oktober (eller deromkring) 2006 skal vaere biometriske. Pas fra perioden 1998-2006 er maskinlaesbare og kan derfor ogsaa anvendes.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account