Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3535666
     Boge

      Hey all you!!!

      Jeg går i 3.g nu og vil opleve USA efter sommerferien. Men da jeg ikke har så mange penge og jeg føler jeg oplever en bykultur bedst ved at bo i en by, så har jeg valgt at slå mig ned i en amerikansk by. Men der er så mange stater og jeg har absolut ingen ide om, hvor jeg vil bo. Jeg har selvfølgelig tænkt på New York, da det jo er “byen som aldrig sover”. Herudover har jeg også hørt så mange gode ting om byen, og så er der mange ting at se. Det eneste negative er bare klimaet, da jeg gerne vil til varme! Meeen jeg har også altid gerne ville opleve en rigtig amerikansk midterstat som Kansas eller Nebraska. En tredje mulighed ville være Californien, hvor der er varme og en masse byliv. Jeg har også altid drømt om at chille på Hawaii eller opleve sydstaten Texas.
      Jeg ville bare gerne vide om folk har nogle erfaringer med bestemte stater? Er der nogle stater, hvor det er billigere at bo? Nemmere at få arbejde? Mange tak.

      Peace

      #3535689
       mathias

        med hensyn til New York er der faktisk meget varmt i sommerparioden

        #3535935
         Jeppe

          Halløj halløj.
          Hvis du vil opleve amerikansk kultur kan du evt. være Camp counselor på en summer camp.. Det har jeg selv tænkt på at gøre inden for kort tid.
          http://www.duta.dk hvis det skulle være noget 🙂

          Peace to you too 😉

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account