This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Nisse2625

Hej alle

Jeg er pt i fuld gang med min rejse op og ned af australiens østkyst.

Jeg har købt og indregistreret en Ford Falcon stationcar i mit navn – Bilen er købt i NSW

Mit spørgsmål lyder:
    Jeg blev stoppet af en betjent som gav mig en bøde på 333 dollar – Bøden var First and final notice.
    Jeg har en måned til at betale den, den måned udløber den 16 november.

Nogle der har erfaringer med IKKE at betale sådan en bøde? sker der overhovedet noget?

Jeg skal flyve fra Sydney den 22 december for at være hjemme til jul – i min verden er det værste der kan ske at de beder mig om at betale den i lufthavnen??

Hører meget gerne fra folk der har prøvet noget lignende – 333 dollar er sku ærgelige penge!

Mange Hilsner
    Niklas

Anonym Julia

Hvis du har fået en bøde om bøden er i orden – så skal du da bare betale den.

Anonym Anonym

Evt andre der kan give et svar på selve spørgsmål og ikke det moralske bag det?

Anonym Dennis

Hvor mange oplysninger fik politiet fra dig ? Dit cpr, pasnr osv ? For i sidste ende vil du poppe op på skærmen i lufthavnen med en ubetalt bøde når du forsøger at forlade landet, hvis du er uheldig. Fik de blot din AU adresse og dit navn så sker der nok ikke noget og ellers skal du bare betale den i lufthavnen før du kan rejse – man kan jo “glemme” at betale!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account