This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym juliebach

hej…
    jeg har brug for lidt hjælp mhs. budget! jeg skal til new Zealand i ca 6 mdr. i august 2009 sammen med en veninde. vi har søgt om en holiday visum, og regner med at arbejde en del, men hvormeget tjener man typisk og hvormeget skal man have sparet sammen før rejsen?
    vi har begge været der før så vil ikke bruge penge på ting som skydiving og bungy- jumping, men vi vil købe en bil så vi har friheden til at kører rundt.
    vi har snakket lidt om at tage til Australien i en måned, kan det anbefales?
    håber at i kan hjælpe.
    kærligst Julie

Anonym Robert Knudsen

Hejsa…
    Jeg var i new-zealand i 2007-2008. Nu ved jeg ik hvad I vil arbejde med,men det nemmeste er at få arbejde i en frugtplantage. Lidt hårdt til tider,men du møder en masse nye mennesker,og det kan være rigtig rart i længden.
    Jeg har plukket pære,æbler,kiwi og mandariner og her tjener du typisk ca 500 nz dollars udbetalt om ugen. Et ugeophold på et hostel koster ca 150 dollars,så kan du selv regne ud, hvor rimeligt det er.
    Jeg håber det kan hjælpe dig,og rigtig god tur.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account