This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym HelleB

Hej,

Vi er tre piger, som regner med at købe en campervan og kører langs østkysten i Australien.
    Men da det er vores første tur, ville vi hører om nogle af jer havde en fornemmelse af, hvor vi skal ligge vores budget? (uden flybilletter)

Knus fra Helle, Nanna og Marie

Anonym Kraurp

Hey.
    man siger ofte at hvis i regner med 10.000 kr. pr. person pr. måned, er i ikke helt ved siden af. Dette beløb inkludere dog ikke køb af camper van.

Hvis man virkelig vil, kan man godt klare sig for under 10.000 kr pr. måned i australien, specielt hvis man bor i camper van, da i jo spare noget ved ikke og skulle betale for hostel.
    I skal dog vide at hvis i budgettere med 10.000 eller under, er der nogel begrænsniger rent økonomisk. I vil formentligt ikke have råd til og gå super meget i byen, i vil være tvunget til og spise billigt, hvilket godt kan være svært når man bor i en camper van, da der ikke er plads til og lave ret meget mad, samt i kan ikke opbevare maden grundt ingen/meget lille køleskab.

personligt brugte jeg 15.000+ pr. måned. Jeg gik en del i byen, oplevede en masse relativt dyre ting som skydiving, bungiee jumpung og river rafting, og så spiste jeg ofte på subway eller lignende fremfor selv og lave mad.

Hvis jeg var jer, ville jeg budgettere med omkring 12 – 13.000 pr. person, da dette giver plads til og have det sjovt uden hele tiden og bekymre sig om der nu også er penge til det.

Håber i kan bruge ovenstående.
    Har i andre spørgsmål er i velkommen til og sende mig en mail på jbkrarup@gmail.com så skal jeg se om jeg kan svare på dem.

Med venlig hilsen
    Jakob

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account