This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Youngstar

Hej alle.

Ved der sikkert er mange som har spurgt om det her før men nu er de vidst væk 🙁

Men ville høre om der er nogen der har en ide om et ca. dagligt forbrug i USA? Mad, bolig, diverse osv osv.

Turen kommer til at tage ca. 3 mdr og vi kommer ligeledes gennem mexico og caribien.

Glæder mig til at høre fra jer

Anonym rasmus

Ved ikk med USA, men I Mexico skal du regne med 250-300 kr dagligt. Incl transport og entreer osv.. Mens Caribien jo dækker over mange ting, men tager du den Centralamerikanske del (Honduras) kan du klare dig for ca 200 kr + evt dykning.

Anonym Davidzen

Vil os sige en 2-300 kr om dagen i usa. En ting man dog ska være opmærksom på er hvor billige ting i usa og mexico er så man kommer let til at shoppe alt for meget og det kan nemt vældte et budget. Så med mindre man har overordenligt meget selvkontrol hva det angår er det ihvertfald noget man ska ta højde for!

Anonym Youngstar

Tak for svarene Rasmus og Davidzen.

Med hensyn til det med selv kontrol tror jeg nok jeg klare den men tak for advarelsen for min kæreste skal jo med og der er meget som frister. Men når det er i rygsæk er der jo en begrænsning, ha ha.

Men det vil sige hvis man sætter 250 -300 kr af pr dag er det kun overnatningen man skal beregne ud over det? Og så selvfølgelig transporten fra sted til sted når vi rykker op og tager videre.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account