This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym vindinge

Jeg regner med en tur til Australien og New Zealand til september. Jeg vil gerne arbejde dernede,så jeg vil lige høre om der er nogen der har gjort nogle gode/dårlige erfaringer med de forskellige bureauer, f.eks. Myplanet, kilroy eller Work and travel company… Ville være kanon hvis der var nogen der kunne fortælle om deres erfaringer..

Kofey

Min storesøster rejste med AIEI – International Agricultural Exchange Association – hvorigennem hun fik job på en farm i NSW i Australien. Hun var enorm glad for det, bl.a. fordi hun fandt sin husband downunder – så hvis du har det mål med rejsen så… 🙂

tjek http://www.iaea.dk/ og tryk på “Agriventure”

Anonym Anonym

prøv http://www.alott.dk (work and travel company)

Anonym Ester

Jysk Rejsebureau er et dejligt sted at komme – de tager sig god til at rådgive dig om de bedste muligheder.

Hos Kilroy syntes jeg man bliver behandlet som i et supermarked.

Anonym Anonym

MyPlanet og Jysk er gode bud. Alott har ikke et godt ry.

Anonym Anonym

Jeg har rejst med ALOTT og det var ihvertfald OK, men det var et working holiday program.

Anonym Filip

Kan du ikke fortælle mere om dine oplevelser med Alott’s working holiday program? Har nemlig selv overvejet det.

Anonym freds

hejsa

jeg går også med planer om at tage til australien og new zealand til den 1. oktober på et working holiday visum… jeg har snakket med een der havde prøvet et af disse bureauer… mener nok at det var work and travel! hendes oplevelse var, at den hjælp de gav var så lille i forhold til hvad man betalte for den at det bedre kunne betale sig at købe en around the world ticket og selv finde ud af at få åbnet en bankkonto, få søgt et job osv osv… derfor tror jeg ikke at jeg vil bruge disse selskaber… deres ‘jobgaranti’ skulle ikke være særlig god – der er vist ikke nogen garanti for hvilket job de hjælper dig med at finde – det kan altså godt være et job som frugtplukker i 3 dage hvorefter de har opfyldt deres del af aftalen…

freds

Anonym Karina

Jysk rejse bureau er helt klart anbefalelsesværdigt. Min kæreste og jeg rejser om en måned og vi har simpelthen fået al den vejledning man kan ønske sig! – de hjælper med alt.. Karina

Anonym Rikke

STA Travel er absolut også anbefalelsesværdigt…! Stort overblik og ekspertise.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account