This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Vi er en jente på 28 år og en gutt på 29 år som skal dra 2 måneder til Australia, Darwin samt fra Cairns til Sydney. Vi ønsker å kjøpe et busspass og er usikker på om vi skal velge Oz experince eller Greyhound, vi har hørt at det er stort sett veldig unge mennesker som drar med Oz og at alt dreier seg om fest men vi har også hørt endel poistivt, er det noen som har erfaring så er det fint om dere kan være behjelpelig med råd?

Hejsa

Jeg rejste selv med Oz-experience mens jeg var i Australien fra Okt.97-aug.98. Og det var bare rigtig godt. Der er fest – ikke ombord på bussen, men de steder, hvor man ender. Det er dog helt op til en selv om man vil deltage – og der bliver ikke set med “onde” øjne, hvis man ikke deltager. Oz-Exp. var det bedste. Jeg rejste bl.a. også med McAfferty’s og Warward – men Oz stikker alt.
    God tur…

Hi!

I 1997 rejset min veninde og jeg med Greyhound, det var helt vildt nemt og godt. Passagererne er måske bare lidt mere blandet end hos Oz, da det fortrinvis er unge. Australierne bruger også selv Greyhound, så man møder ikke kun backpackers, og så er det jo helt personligt, hvad man foretrækker.

God tur

Hej

Jeg vil helt klart anbefale Greyhound, dem rejste jeg med, da jjeg var afsted i 1998, og de var rigtig godr, -også fordi at det er en blanding af backpackeres og australier, der tager den bus, så man kommer til at snakke med lokal befolkningen

God tur, -jeg misunder dig

Anonym Zacher

Hej.
    Jeg har godt nok ikke selv rejst med nogle af dem, men da jeg var i Australien undersøgte jeg dem begge og da fandt jeg ud af at deres buspas og priser var forskellig, så måske skulle man vælge efter hvem der kan give jer det pas der passer bedst til jer, siden begge busselskaber bliver anbefalet. Det kan måske undersøges på:
    http://www.ozexperience.com/
    og
    http://www.greyhound.com.au/

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account