This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ann.

Hej
    Jeg planlægger at tage til NZ i januar/februar i en måneds tid, mere kan det ikke blive til desværre.
    Jeg har kigget lidt på de forskellige busselskaber som kiwi og magic.
    Da jeg kun har omkring 3 uger at køre rundt i og se landet skal det ikke gå op i fest, jeg skal opleve noget. Så vidt jeg kan forstå er der MEGET fest med kiwi busserne? Er der nogen der har erfaring med andre busselskaber, hvor det er anderledes?

Mvh Ann

Anonym MT25

Hej Ann.

Jeg er selv lige vendt hjem efter 7 måneder og tilbragte 1 måned i NZ. DU har ret mht. Kiwi busserne, der er rigtig meget fest.. Så en del af dem undervejs.. Jeg var selv med en der hed Flying Kiwi.. Den bedste tid jeg havde under hele turen og det drejer sig om ca. 9 lande..

Flying Kiwi er en camping tur, man sover i telte, cykler(hvis man har lyst) og laver mad til hinanden, forståes på den måde, at 5 personer bliver udvalgt hverdag, som så laver mad for hele gruppen.. De er lidt dyre en de andre, men på deres bustur er mad, accomodation inkluderet, så i sidste ende vil det ren faktisk være billigere.. Jeg tog turen på 27 dage, men du kan sagtens vælge mindre.. Men skal hele landes ses, så kræves der ca. 1 måned lige meget hvilket bus tur du er med på.. Det er en bus selsskab der varmt kan anbefales.. Kig på deres hjemmeside http://www.flyingkiwi.com

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account