Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544774
     ChristinaJ89

      Min søster og jeg skal på en længere rejse, hvor vi slutter med tre uger i Californien. Pt. ved vi, at vi lander i LA, og tre uger efter letter vi fra San Francisco. Er der nogle, der har erfaringer, de kan dele ud af? Både i forhold til billeje, overnatning og “must see”.

      På forhånd tak! 🙂
      Christina

      #3544990
       Kiaveise

        Hej..

        jeg har væres i USA 3 gange nu og første gang var netop 3 uger med start i SF og sluttede i SF.
        Jeg har masser erfaring jeg gerne vil dele ud af.

        Min rejse form har været hvor vi har lejet en bil, og alle overnatninger har været booket hjemmefra og næsten også alle de turer vi gerne ville på.
        Dette har vi gjort for bedre at kunne overskue tingene når vi kom derover, da der er tusindvis af overnatningsmuligheder og det er svært at overskue hvad de forskellige steder koster. Derudover er det rart når man har brugt 6-8 timer på at køre at man ved hvor man slutter og man har et sted og sove.
        Vi har både brugt hoteller, hostels og telt derovre, så der er hvad man fortrækker mest.

        Men hvis i har lavet et udkast af hvad i gerne vil og hvad jeres tanker er omkring turen. og hvad i forventer både hvor mange dage i tænker at vil bruge og om der bare er nogen stedet i virkelig gerne vil opleve så skriv det også vil jeg gerne komme med lidt forslag og ideer til ture man skal på og overnatningsmuligheder..:D

        #3545266
         Christina

          Kiaveise, har du modtaget min PB her på siden? 🙂

          #3545298
           Kiaveise

            Hej.. ja nu har jeg endelig fået set den, beklager virkelig den MEGET lange vente tid, men har sendt svar tilbage..:D Kia

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account