This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym miam

Hej alle
    Min veninde og jeg har fået mulighed for at komme to uger til Californien om ganske kort tid og vil høre om der er nogle der har forslag til hvad man skal se, lave og underholde sig med?? vi er åbne for alle forslag! Som det ser ud nu, starter vi i LA kører til San Fransisco og tilbage igen. Har overvejet Sanat Barbara og San Diego men vil rigtig gerne høre fra nogle med erfaringer.
    På forhånd tak

Anonym CBK

Det kommer jo helt an på hvad I er interesseret i?

Anonym Hanne G

var selv bosiddende i LA i et kort stykke tid, og har da nogle forslag. Tag til Santa Monica, der er stranden simpelthen så dejlig, og stemningen i gaderne hyggelig. Tag til Malibu hvis i vil se berømtheder i hverdagstøj, tag en tur i universal studios, og måske en moviestars-homes-tur – ( hvis i da gider at vide hvor Tom Cruise og Michelle Pfeifer bor.. ) Tag endelig til San diego, der er det fantastisk smukt, og lidt ‘ mexicansk ‘..
    Go’ tur , og glæææææd jer. Det er fedt.
    /Hanne

Anonym Kasper

Gå heller ikke glip af Venice Beach… Rigtig Baywatchstemning! Undgå de fattige bydele i LA. Vi boede 7 dage på Backpackers Paradise i Watts og kunne høre sirener hver halve time. Desuden blev vi rådet af en sort politimand til at “stay together boys”. Og så skal I ikke rejse fra “Cali” uden at have været i Six Flags Magic Mountain! Glem alt, hvad I har set og hørt om store rutsjebaner i Danmark – Alt er bare større over there! De giver begrebet “thrill rides” mening… Og så er det nok også en god idé at leje en bil, som jeg kan forstå I gør. Afstandende er for store til offentlig transport. Desuden er der praktisk talt ingen offentlig transport…

Anonym CamillaR

San Francisco…andet er der ikke at sige. Den by er fantastisk og alt er i gåafstand. Haight, little Italy, chinatown etc. Besøg The stinking Rose på Columbus ave, hvis i er til mad med hvidløg. Jeg var der i januar og har ikke været der for sidste gang. Jeg synes ikke L.A var fedt. Det var da meget sjovt at se alle stjernerne på walk of fame, men byen var ikke særlig interessant.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account