This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej er der nogen der har lejet camper hos Britz i enten Australien eller New Zealand, og var det ok?? Er der andre udlejnings firmaer i kan anbefale at leje camper hos? Kan det betale sig at køre fra Sydney op langs østkysten og tilbage igen eller er det billigere at tage et fly tilbage til Sydney? Jeg har kun små 3 uger i Au er det nok tid til sådan en tur? Andre forslag om ruter modtages gerne.
    Hilsen Lo

Anonym S. Poulsen

hej Lo
    Jeg har selv rejst rundt i både Aussie og NZ, og ja Britz er et firma du godt kan stole på…de fleste mennesker der rejser rundt i både Aussie og NZ kører rundt i Britz camperer, de er meget populærer 😉 du kan også leje en wicked camper, det er nogle rigtige flower power biler, med fede malede motiver på siderne, de er også meget populærer, og det var sådan en camper vi lejede!
    Jeg ville tage køreturen op da kysten, da det er en meget smuk tur, men det er muligt at finde billige flyrejser, og du har jo heller ikke så lang tid til at køre turen i…hvis du vælger at køre turen i bil, ville jeg anbefale at du finder en at rejse med, så i kan dele udgifterne til benzin..du kan finde rejse kammerater over alt i aussie og NZ, alle leder efter nogen at rejse sammen med, du skal bare tjekke opslagstavlerne på de hostels du møder på din vej 😉
    håber dette svar kan hjælpe dig lidt, held og lykke..
    Venlig hilsen S.P

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account