This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Casandraa

Hej alle!
    Vil høre om nogen kan fortælle mig hvor lang tid det ca vil tage at køre fra Sydney til Cairns i en campervan?

Ved godt det er svært at svare på, men vil gerne vide om min veninde og jeg får travlt eller har masser af tid. Vi har to måneder 🙂

Anonym Muddi12345

Hej.

Har godt nok ikke været i Australien før, skal først derhen til februar.

Men umiddelbart vil jeg sige at i har masser af tid 😉 2 mdr er rigeligt til at køre fra Sydney til Cairns… Der er langt, men ikke så langt 🙂 Så 2 mdr skulle være rigeligt til at nå den strækning og også have tid til at stoppe op undervejs i Brisbane og hvad i nu ellers møder på strækningen..

Anonym Tine

To måneder er fint, så kan I også lave nogle smutture, som man normalt ikke ville tage på 🙂 I kan tage godt tid om ruten, hvilket jeg altid synes er rart 🙂 Jeg vil forslå at I lejer et spaceship eller en jucy, da de er billigere end en campervan. De er heller ikke så store, men skulle være perfekte til to personer.

Undervejs kan I overnatte på gratis pladser, som fx rastepladser. Det er helt sikkert (der er mange på pladserne) og rigtig hyggeligt! I skal dog ikke forvente det vilde. Der er for det meste blot et toilet og intet andet…

Australien er super fedt, I kan godt glæde jer!

Anonym Malena Tittussen

Jeg prøvede at skrive en mail til dig , men tror ik den blev sendt.
    Er du/i stadig interesseret i rejsepartner til campervan?
    Jeg synes det lyder mega fedt, er det stadig relevant?:)

Anonym Jeppe Jensen

Hej. Det bunder jo lidt i hvor lang tid i ønsker til forskellige ting..?
    En veninde og jeg, kørte turen i 2006 på 4-5 uger, med rigeligt tid til at lave afstik til de ting vi ønskede at se, og tage ekstra overnatninger i byer vi fandt tiltalende. Vi rejste dog videre ind i landet efterfølgende, og hele vejen tilbage til Sydney. Men 4-6 uger, og så gør jer den tjeneste at bruge 4-7 dage i Cairns.. Fantastisk by!! 🙂

Anonym JJ_Denmark

Hej. Det bunder jo lidt i hvor lang tid i ønsker til forskellige ting..?
    En veninde og jeg, kørte turen i 2006 på 4-5 uger, med rigeligt tid til at lave afstik til de ting vi ønskede at se, og tage ekstra overnatninger i byer vi fandt tiltalende. Vi rejste dog videre ind i landet efterfølgende, og hele vejen tilbage til Sydney. Men 4-6 uger, og så gør jer den tjeneste at bruge 4-7 dage i Cairns.. Fantastisk by!! 🙂

Anonym Katrine

Hej, er i interesseret i en rejsepartner? og hvis svaret er ja, hvornår har i tænkt jer at tage på turen.

Katrine

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account