This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym 90jensen

Hej der.
    Vi er 2 der skal afsted på backpacking i australien i 2 måneder, og lejer en bil.
    vi ville hører om der er bud om gode campingpladser, samt hostels på vores vej.
    vores tur går fra sydney, igennem canberra, og ned langs kysten til melbourne, hvor vi sejler til tasmanien, og tilbage, og kører derefter til adelaide, og så tilbage til sydney.

mvh
    matias

Anonym Line

Jeg lytter lige med her, da jeg selv er ved at arrangere en tur til Australien. Jeg er netop ved at forhøre mig om tilbud på campere og ville høre, hvor og hvilken slags bil I har lejet? Gennem hvilket firma og til hvilken pris? Jeg har fået et tilbud fra Jysk Rejsebureau på en Nomad fra Backpackercampervans, men den koster 28.850 kr at leje inklusiv forsikringer for 42 dage. Umiddelbart synes jeg, at det lyder som ufattelig mange penge – så kunne være spændende at høre, hvad du har måtte slippe af med?

Anonym J

Hej Line..
    Har du læst svaret fra Jytte i den her tråd:
    https://www.backpackerplanet.dk/resjecafe/rejsesnak/22/36687/svar.htm

Måske du kunne kontakte hende…? Lyder til, at hun ved en del om det og gerne vil hjælpe 🙂

Anonym Matias

vi har lejet en bil hos noget der hedder jucy.com.au, det er en campervan, med to senge vi fik et tilbud på ca 18.000 på 52 dage, med det er hedder stress free insurance.

Anonym mariahh

Jeg har rejst et år rundt i oz, men har desværre ingen erfaring med leje af bil eller camping. Ang. hostels brugte jeg for det meste YHA, dem går man aldrig fejl af, gode forhold til okay penge og de findes stort set alle steder dernede.. Go tur og glæd jer, det er et fantastisk land 😀

Anonym Adrian23

Jeg mangler nogen at rejse med fra Sydney fra omkring d. 17 februar! Skal være i Perth d. 18 Februar 😀 Min plan er også at lege eller købe en bil og tage Sydney- Canberra – Melbourne Adelaide 😀

Anonym andy

camping kæden big4 er helt klart at foretrække .
    jeg kan også anbefale Garden of Eden Caravan Park der ligger i byen eden.
    samt emerald beach big4 i nærheden af coffs harbour hilsen andy.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account