This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym elskeratrejse

Hej,
    Jeg skriver, fordi jeg regner med at tage til Canada i 4 uger til sommer. Jeg vil gerne leje en bil og så køre rundt til nationalparker og opleve natur og adventure. Tænker på at starte i Vancouver, men jeg ved det ikke helt. Jeg har læst, det er muligt at leje en bil for ca. 10.000 kr. for 4 uger, oveni kommer selvfølgelig forsikring og benzin osv. Vil gerne overnatte primitivt på campingpladser.

Mit spørgsmål er: Er der nogen derude, som har været på en lignende rejse, og som har nogle gode tips og ideer? F.eks. hvor meget jeg skal regne med at bruge i alt i Canada (ikke inkl. flybillet…)

På forhånd tak.

Anonym kareirtho

Hej,

Hvis du ønsker at se det vestlige Canada er Vancouver et fint sted at starte. Du kunne også overveje Calgary (eller start et sted og slut et andet). Det er ikke det store problem at finde campingpladser at overnatte på – dog skal du være opmærksom på at du rejser i højæssonen, og derfor kan der være run på pladserne. Sørg for at orientere dig ordenligt inden du rejser, da du ganske sikkert vil støde på bjørne og andet wildlife, som man ikke er så vand til i Danmark.
    Hvis du vil lave dig et ordenligt budget, vil jeg regne med CAD 100 pr dag (+ fly og billeje/benzin)

God fornøjelse det er en kæmpe oplevelse

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account