This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mettemyg

Hej
    Jeg rejser til canada ( omkr. vancouver island, rocky mountains) med min familie (3 voksne, 1 barn) uge 26-31.
    Vi elsker at rejse by backpacker stile (primitiv frem for luxushotel) og overvejer nu om vi skal leje bil eller autocamper som transportmiddel.
    Er der nogen der har erfaring mednogen af delene? Er det fx sværere at finde overnatninger med bil end med camper i perioden (denne sommerferie)?

rejse tips til aktiv, adventure ferie er også meget velkomne!
    Mette

Anonym Sillehede

Hej
    Jeg ville 100 procent tage autocamper hvis jeg var jer. Vi var afsted for to år siden i bil men i august, der var det forholdsvis let at finde sted at bo… Men i sommerferien? Det ved jeg ikke , kommer selvfølgelig an på hvor i skal hen, by eller naturparker. Hvis by kan det være ret svært med en autocamper. Men ellers er det det jeg har hørt mest positivt om især om sommeren.
    God tur

Anonym martin

hejsa..
    Jeg kan varmt anbefale at tage bilen og så overnatte på motller rundt omkring.. for lige knap 2 år siden var jeg, sammen med familie, en tur i canada..
    Vi startede i vancuover kørte op gennem the rockies, til edmonton, ned og den amerikanske grænse og tilbage til vancouver…. undervejs boede vi på små moteller rundt omkring som var forholdsvis billige (ikke luksuriøse overhovedet)

Det kan VARMT anbefales

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account