This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym – bartholdy –

hej. mig og min kæreste har planlagt og rejse til canada (calgary) her til februar i 1 år under the working hollyday program, mit spørgsmål er så jeg er nået til det punkt hvor man skal udfylde det navn og adresse på det sted i canada hvor man har tænkt sig at arbejde, og da jeg har familie i canada var planen og starte med at holde 2-3 måneders ferie og så derefter ville min onkel hjælpe mig med noget arbejde. så kender jeg på nuværende tidpunkt ikke adressen eller andet på det sted jeg skal arbejde. er det en nødvendigt og skrive den adresse på? eller kan man undlade dette? på forhånd tak
    mvh thomas

Anonym Mikkel

Hej Thomas…
    Jeg er for nogle måneder siden vendt hjem fra et working holiday-ophold i Canada, og inden afrejse havde hverken jeg eller min kammerat linet noget job op på forhånd – ligesom I ikke har; og så lader man bare det felt i ansøgningen stå tomt. Så enkelt er det 🙂
    Men husk dog, I skal have jeres social ensurance number, når i begynder at søge arbejde. Men det har onkel sikkert styr på 🙂

Rigtig meget held og lykke til jer.
    mvh. Mikkel

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account