This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Petter

Hej,

Jeg har siddet i snart en måned og søgt arbejde i Canada. Hver gang får jeg enten et nej, eller også vil de ikke ansætte mig før jeg er i landet.

Jeg har intet imod at tage derovre og søge arbejde, problemet er bare arbejdstilladelsen. Så vidt jeg har forstået må jeg ikke tage derover og søge tilladelsen. Og hvis jeg søger herhjemmefra, skal jeg have skriftlige beviser fra en arbejdsgiver om at jeg får job når jeg kommer derover.

Derfor står jeg lidt i et dilemma. Men er der noget jeg har misforstået?

Har I nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre? Jeg er stort set ligeglad med hvilken slags arbejde jeg skal fuldføre, bare det er i Toronto og kun til juni.

Mvh
    Petter

Anonym Pernillesofia

Hej Petter.

Jeg ville saa gerne skrive noget der kunne hjaelpe dig, men det er svaert med Canada. Det er naesten svaerre at komme ind der end i Danmark. Jeg er selv forlovet med en canadier og vi bor pt i Portugal pga hans arbejde.
    Men jeg sender dig min mail adr, saa skriv til mig. Kender et firma der maaske kan hjaelpe dig.

Hilsen Pernillesofia
    pernillepiepgrass@hotmail.com

Anonym A

Hej Petter

Jeg er i lidt samme dilemma. Og jeg synes det er meget indviklede regler hvis man studerer canadas hjemmeside i London, som er derfra alle registreringer foretages.

På den hjemmeside foreslår de dog nogle hjemmesider, man kan søge job fra – prøv at tjekke det ud.

Jeg skal derover som turist i juli/august og har tænkt mig sådan forsigtigt at se mig om efter jobmuligheder, selvom man egentlig ikke må.

Håber du får held med dig!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account