This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym skall

Desuden er det forbudt at ryge på offentlige steder dvs. alle steder minus i hjemmet, sådan har jeg læst flere skrive, så mon ikke den er god nok. Dit forbrug vil jo nok falde vær glad for det med de priser

Anonym Trille

Hej! Jeg her et lidt underligt spørgsmål, men siden jeg er ryger vil jeg meget gerne høre om der nogen der ved hvad en pakke cigaretter ca. koster i Australien???
    Håber der er nogen der vil svare!

Anonym tln

Hej Trille

Jeg håber da ikke at det vil påvirke dit besøg til Australien. Jeg har søgt lidt på nettet og de priser jeg kan finde ligger imellem 10-20 aus$ (Marlboro 15,95)

Jeg håber det kan hjælpe dig

De bedste rejsehilsner

Torben Linnemann
    BackpackerPlanet

Anonym Anonym

det koster $10Aud for en pakke roeg…

Mads, Sydney

Mangler du et sted og bo i Aug 2005 i Sydney? Kontakt mig paa http://www.madstoft.com

Anonym Anonym

Hej Mads tak for dit svar. Har prøvet at se på din hjemmeside, men kan ikke rigtig finde ud af det. Bor du da i lejlighed i Sydney?

Anonym Anonym

Ej tusind tusind tak for dit svar! Det er jeg virkelig glad for. Hvor surt at man ikke må ryge i lufthavnene, men pyt.
    Mange Tak!

Anonym K

En pakke cigaretter koster omkring $10 for 25 cigaretter. Det var dog utroligt hvad folk hoerer i oevrigt! Der er nogen steder det er forbudt at ryge udenfor hjemmet og private omraader, men det er vist ikke mange! Hver stat sin lov. I Queensland skal man f.eks gaa 10 meter vaek fra legepladser og 5 meter (eller saadan noget lignende) fra en indgang til en offentlig bygning! Man maa heller ikke ryge inderfor patrulereded omraader paa strandende! Men saa er det altsaa heller ikke meget vaerre! Vaer dog opmaerksom paa at i Sydney og Melbourne lufthavne er der intet rygerum, saa lad vaer med at have lang international transit der!!!!

Anonym sh

hej.. Er der nogen der ved hvor gammel skal man være for at købe cigaretter i Autralien?? .. 🙂

Anonym sh

hej.. Er der nogen der ved hvor gammel skal man være for at købe cigaretter i Autralien?? .. 🙂

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account