This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Somsom

Hey alle..

Vi er 2 knægte der, om en uge, smutter ud på en jordomrejse i Asien, Australien og USA.. Min makker smutter hjem efter USA, hvor jeg smutter videre til Costa Rica for mig selv i godt 2 måneder. Det drejer sig om April-Marts måneder..
    Jeg ville høre om nogen kunne smide nogle tips til hvad der er godt.
    Da jeg rejser alene på det tidspunkt, kunne det være fedt at møde andre rejsende, hvor man kan hygge og feste. (Dog ikke sunny beach agtigt)
    Bo “godt” og billigt.
    Ellers skal jeg bruge en satens masse tid på at surfe. snorkle lidt rundt i vandkanten. sidde og chill’ i en strandbar. et smut ind i junglen. lidt adventure.. Alt hvad vilde unge mennsker nu gir sig til 😀
    Hvis man regner med 10.000 til et månede i Costa Rica, er det skudt helt ved siden af så ?

Kunne være kanan med lidt gode fif 😀

På forhånd tak….

Anonym Jimmi

10.000 kr. til en måned i Costa Rica er mere end rigeligt hvis du har tænkt dig at bo på hostel.. du får endda nok svært ved at få dem brugt ;).

Jeg har skrevet nogle forslag i denne tråd:

https://www.backpackerplanet.dk/resjecafe/rejsesnak/23/29090/svar.htm

Anonym Camillasg

Hej
    Vi er 2 piger der rejser rundt i Costa Rica fra. 4.-18. marts, og vi kunne helt sikkert være frisk på noget af det ovennævnte 🙂
    Hilsen Kuluk & Camilla

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account