This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym asr

Hej allesammen!
    Er der nogle, der har erfaring med at rejse rundt på Cuba i august måned? Har nemlig hørt, at det ikke er det bedste tidspunkt at rejse på pga. vejret (orkaner)samt “invadering” af amerikanske turister…??! Håber at høre fra jer, på forhånd tak for hjælpen!

Mvh. Sofie

Anonym Iben

Hej du!
    Jeg var i mexico for et par måneder siden og der snakkede vi en del om det med orkansæsonen.. Kan nu ikke huske om det var august eller september den atarter i, men det er der omkring.. Har selv en billet til Mexico til oktober med retur fra Cuba i November, men tror nu du skal være rimelig uheldig hvis det helt kommer til at ødelægge din tur..
    -Iben

Anonym Schroeder

Da jeg var paa cuba, var jeg der i september og der var der dejligt nok. Det regnede og blaeste ganske vist et par gange, men slet ikke noget der ville holde mig vaek derfra en anden gang. Cuba er dejligt. Mht. de amerikanske turister ville jeg ikke vaere nervoes. Amerikanere maa slet ikke rejse til Cuba pga. handels embargoen. Der er ingen amerikanere paa cuba. Hvis en amerikaner har et cubansk stempel i sit pas kan han faa en boede. Man kan jo ikke ha’ at amerikanske borgere rejser til kommunistiske lande, det er jo farligt.

Jeg kan kun anbefale cuba, det er et dejligt land, med dejlige mennesker.
    God tur!

Anonym Anonym

Orkansæsonen starter faktiske allerede i Juni og løber frem til November,
    men man er rimelig rutineret i at håndtere blæst om ørerne på de kanter.

De eneste amerikanere du vil se er folk udsendt fra hel- eller halvofficiel side
    kirkelige organisationer ol. Bush har gjort det for dyrt at blive snuppet.

Hvis du gerne vil fristes lidt ekstra, kan du kaste et blik på min rejseberetning på
    http://cuba.atheart.dk

Ha’ en alletiders tur!

Jørn

PS
    Her er lidt om temp. og den udvortes væde 🙂
    http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=200053003&country=Cuba

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account