This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym makemyday

Jeg kan ikke finde noget om Cuba herinde. Gode forslag til hvad man skal lave et par uger i Cuba?

Anonym rimse

Hej, jeg var på Cuba med nogle venner i 2008, hvor vi lejede en bil og kørte rundt på Cuba.

Først var vi i Havana i nogle dage.. en speciel by, lidt skummel nogle steder (efter min mening), men mange flotte gamle bygninger.. og flot nede ved havnen (el malecon).
    Vi kørte videre til vinales, som er et meget smukt grønt område, hvor man kan se vandfald osv. Det kan også anbefales at finde en cigarfabrik, hvor man kan få en rundtur.
    Vi var også en tur forbi Trinidad, som jeg bestemt kan anbefale. En hyggelig gammel by med små markeder og en god stemning med salsa på torvet om aftenen.

Santa Clara er også ok at besøge, da der er et museum om Fidel Castro og Che Guevara. men udover det byder byen ikke på så meget.

Til sidst to vi nogle lækre dase-dage i det område som hedder Vagredero, som har en virkelig lækker strand!! Hvor der også er mulighed for vandsport.
    Nogle af mine venner tog bl.a. på en arrangeret dykkertur.

Alt i alt er der mange naturoplevelser på Cuba, generelt søde mennesker, og en anderledes spændende kultur.

Anonym makemyday

Tak for input.
    Det lyder nogenlunde som vores rejseplan:
    Havana, Vinales, Playa Largo/svinebugten, Trinidad, Varadero.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account