This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hubbert

Skal til cuba 14 dage henover påsken og i den forbindelse søger jeg noget infomation omkring nogle spænende områder. Nogle strande/øer som ikke er alt for turistet. Kunne godt tænke mig og trekke 2-3 dage er der nogle som har nogle erfaringer med det ? Hvad med dykning kan se der findes en del steder men nogle er har nogle erfariger med dykning på Cuba?

Ellers er jeg bare interesseret i at hører fra andre som har nogle spænende oplevelser fra Cuba..?

Mvh.

Jeppe Skou-Madsen

Anonym Max og Dorte Strunge

har cyklet Cuba på langs, snorklet ved Trinidad og været ved trekkingstationen ved det højeste bjerg i Cuba, godt land at rejse i, gode busforbindelser, gode private overnatningsmuligheder kontakt mig/os (min kone og jeg rejste i Cuba i januar 2005) maxstrunge@hotmail.com

Anonym Anonym

Vi var der i sommer.
    Havde ingen lange trek, men var i nationalparken omkring Baracoa på østkysten, hvor vi gik i en halv dags tid.
    Angående dykning, så var vi ved Playa Santa Lucia. Købte 3 dages “luxus” på et all-inclusive hotel for ca. 30 US/dag for et dobbeltværelse incl. 2 pers.
    Derfra arrangerede vi dyk med tyrehajer ved et vrag, jeg ikke kan huske navnet på(men det er DYKKET i området!) Det var rigtig fedt.
    Dykkede også ved Maria la Gorda. Alt kommer an på, hvad du er vant til. Dykningen var god, men sammenlignet med Ægypten, Malaysia Australien ligger det i en kategori under. (dog siges det, at dykningen er bedre, hvis man tager på live aboard eller til nogen af de fjerntliggende øer).
    Cuba er et dejligt land at rejse i. Så glæd dig.

Raslyng

Anonym Jørn Nielsen

Hej Jeppe.

Jeg har hverken dykket eller trekk’et, men tjek evt. min side for andre tips.
    cuba.atheart.dk

Rigtig god tur!

Jørn

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account