This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Amanda

Hej. Jeg har besluttet mig for at opfylde min drøm og tager til Cuba til februar. – I den forbindelse har jeg taget orlov i ialt fire måneder og regner med at være på Cuba så langt tid som muligt, og rejse lidt den sidste tid, inden jeg vender hjemad igen.
    Jeg har mange ønsker og drømme, som jeg håber går i opfyldelse med denne tur. Nedenstående kan I se hvilke punkter og områder som jeg ønsker råd og vejldning omkring og modtager med kyshånd. Jeg har aldrig rejst vestover og har aldrig rejst så langt før alene. Jeg taler flydende spansk, hvilket jeg ser som en kæmpe fordel, og jeg er uddannet folkeskolelærer. Jeg håber nogen kan hjælpe mig med erfaringer, adresser, kontaktpersoner, regler, gode fif og råd osv vedr. Nedenstående. Jeg takker på forhånd og måske en af jer sidder med samme ønsker og intentioner om at rejse i samme periode..????

Kærlig hilsen Amanda

1) Kost og logi på Cuba.. bor og spiser gratis mod noget hjælp og arbejde???
    2) Kontakt til cubanske folkeskoler / musikskoler, som jeg kan tage kontakt til og besøge?
    3) Gode salsakurser/salsaskoler med intensive kurser??
    4) Den bedste måde at bevæge sig rundt på med enten offentlig transport eller cykel eller…??
    5) Mountainbiketure??
    6) Gode dykkerområder og dykkerfirmaer?? Hvad er priserne?
    7) Musikundervisning??? Er selv trommeslager og percussionist og er vild for at komme ud og spille noget musik med nogle lokale eller få udvidet mine musikkompetencer yderligere..
    8) Særlige ting jeg er nød til at have med hjemmefra, da det ikke kan anskaffes eller fås på Cuba..??
    9) Visumregler, hvis man vil videre fra Cuba til en af de andre latinamerikanske lande… skal man have visum til de lande, eller have særlige dokumenter eller papirer med på forhånd???
    10) Skal jeg have planlagt hele min tur fra start til slut eller har jeg mulighed for at være fleksibel og bestille fly/busrejser undervejs???

Tak tak tak !!!!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account