Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3698230
     Mads Birkedal

      Hej,

      Jeg skal med min kæreste til Cuba fra 14/12 til 26/12. Vi har i alt 11 hele dage. Vi har kun bestilt flybilletter og er derfor åbne for indhold på turen. Vi har dog følgende ønsker, men ved ikke om det giver mening eller andre gode steder, som vi ikke har tænkt på…

      Havana…
      Vinales
      Trinidad
      Strand/Dykning (helst dykning ved Santa Lucia, men der er OK langt).
      … Havana

      Derudover – nogle forslag til, hvor man skal bo, og om man kan/skal leje bil?

      Tusinde tak,
      Mads

      #3698344
       Natacha

        Hej Mads.

        Hvis i alligevel skal mod Vinales, så synes jeg i skulle tage forbi Las Terrazas i stedet. Vinales er blevet ødelagt en del af al turismen. Udover det, så er der en DEL afstand mellem Vinales i Vest og Trinidad i Øst.. det er i hvert fald en hel/halv dag i bus. Når det er sagt, så er Trinidad fantastisk og det er ikke nødvendigt at bestille Casa Particular i forvejen – Trinidad myldre med dem, så i banker bare på de døre der er markeret.

        Ang dykning på Cuba der ved jeg ikke så meget 🙂

        Cuba er fantastisk 🙂

        #3709139
         Mads Birkedal

          Mange tak!!

          Synes det er svært at leje bil herhjemme – kan man gøre det dernede? Evt. i lufthavnen? Lige nu meldes alt udsolgt på nettet nemlig :/

          Hvor skal man bo i Havana? Er der områder, der er mere hyggelige end andre?

          Tusinde tak 🙂
          Mads

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account