This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym forår123

Hej.

Min veninde og vil gerne til Cuba i juli måned. Der er luftfugtigheden jo meget høj, og det er så småt orkansæson. Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med at rejse til Cuba i juli måned?

På forhånd tak.

S.

Anonym Tine

Jeg har været på Cuba i juli/august i ’11. Cuba er et rigtig fedt land, men det var rigtig varmt i denne periode + så var fugtigheden meget høj, så vi havde det rigtig varmt, nogle dage var det næsten for varmt til at lave noget….men de har jo heldigvis en masse lækre strande, så der kan I jo altid ligge. Da vi var der var Cuba tæt på at blive ramt af en orkan, derfor var der også ekstra varmt og fugtigt, men de er jo vant til orkaner, så de er vant til at håndtere det. Tror ikke at I skal være bange for sikkerheden, hvis der kommer en orkan, men sandsynligheden for at I oplever en orkan er nok ikke så stor. Jeg ville til en hver tid tage tilbage til Cuba 🙂

Anonym Rasmus

Hej Tine
    Det lyder rigtig godt! Jeg skal selv til Trinidad, Cuba, i en måneds tid her til august. Har du været der? Og nogle godt must-see-places der?
    Mvh. Rasmus

Anonym Sonja

Hej Tine,

Tak for dit svar.
    Som Rasmus skal jeg også til Trinidad, bare i juli måned. Har du nogle gode tips til Cuba generelt? Det kunne være lækre strande (gerne nogle der ikke er så overfyldte), hyggelige byer, barer/restauranter, steder at høre fed musik osv. Hvis du har rejsetips omkring Cuba, f.eks. hvad det er smart at medbringe udover de sædvanlige ting, vil jeg også blive meget glad.

Sommerhilsener,
    S.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account