Hej! Hvilket hold skal du med på? Jeg skal selv rejse med DSC Hawaii hold 1, 2011, i 3 måneder.
Jeg rejser alene, og derfor skal jeg indtil videre bare direkte hjem når turen er slut. Dog havde tanken strejfet mig, at jeg gerne ville videre, hvis jeg kunne få pengene til det.
Hvad angår visum skal vi ikke have det for 3 måneder i USA. Opholdstilladelsen får man ved indrejse, og den gælder så i 90 dage. Nu ved jeg ike om du har været i USA før – jeg har ikke – men det er jo sådan at man skal være opmærksom på at man skal huske at søge indrejsetilladelse via nettet i god tid før og man skal vist også udfylde en tilsvarende blanket i flyet. Yderligere får alle taget fingeraftryk i lufthavnen, og tager man elektronik med, herunder ting med harddiske i og/eller cards, har myndighederne teknisk set ret til at kopiere hele skidtet.. Jeg skulle personligt lige selv overveje dét faktum lidt inden jeg bestilte, især det med fingeraftrykkene.. Synes det er som at behandle alle som potentielle kriminelle, men sådan er det desværre bare..
Jeg har ikke rejst med DSC før, men jeg glæder mig ufatteligt meget!