Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3531540 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     rasmusp

Hejsa.

Jeg har bestilt en 3-måneders rejse til Hawaii/USA med DSC.

Jeg tænker på at rejse videre efter kurset. Men jeg er meget i tvivl om hvor længe jeg vil være væk, og om jeg kan finde nogen at rejse videre med. For det er jo nok noget man finder ud af derover.

Jeg er derfor meget intereseret i at høre fra nogle af jer, der tidligere har været med dsc på Hawaii, om der var nogle af jer som rejste videre, og jeres erfaringer med bl.a. visum. Var inde på ambassaden for at kikke, og det ser alt sammen meget uoverskueligt ud.

Rasmus

Samantha

Hej! Hvilket hold skal du med på? Jeg skal selv rejse med DSC Hawaii hold 1, 2011, i 3 måneder.
        Jeg rejser alene, og derfor skal jeg indtil videre bare direkte hjem når turen er slut. Dog havde tanken strejfet mig, at jeg gerne ville videre, hvis jeg kunne få pengene til det.
        Hvad angår visum skal vi ikke have det for 3 måneder i USA. Opholdstilladelsen får man ved indrejse, og den gælder så i 90 dage. Nu ved jeg ike om du har været i USA før – jeg har ikke – men det er jo sådan at man skal være opmærksom på at man skal huske at søge indrejsetilladelse via nettet i god tid før og man skal vist også udfylde en tilsvarende blanket i flyet. Yderligere får alle taget fingeraftryk i lufthavnen, og tager man elektronik med, herunder ting med harddiske i og/eller cards, har myndighederne teknisk set ret til at kopiere hele skidtet.. Jeg skulle personligt lige selv overveje dét faktum lidt inden jeg bestilte, især det med fingeraftrykkene.. Synes det er som at behandle alle som potentielle kriminelle, men sådan er det desværre bare..
        Jeg har ikke rejst med DSC før, men jeg glæder mig ufatteligt meget!

Nannahh

Hejsa!:)

Hvis du skal med hold 1, hvor vi rejser d.8 feb 2010 og du har facebook, så meld dig ind i vores gruppe: DSC Hawaii 2010 hold 1 🙂

Rasmus

Hey Nannahh

Jeg skal med hold 2 som rejser d. 1 marts 2010, men vi ses jo derover når hold 2 kommer til hawaii.
            Forresten går du, og tænker på at rejse videre?
            Jeg var lige inde, og se jeres gruppe inde på facebook.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account